Tuesday, December 15, 2015

Kolm jõulukaarti

Mina isiklikult olen juba ammmmuilma jõululainel. Umbes sellest ajast kui me kunagi... oktoobris? K-ga esimest korda jõulumuusika peale panime ja jõulutulede valguses jõulutassidest jõuluteed jõime. Olen ennast ikka natuke üritanud tagasi hoida, aga otsisin oma jõulutuled ka ikka enne detsembrit välja, et pimedust natuke hajutada, ja olen rahumeeli juba sada aastat sellistes kogustes mandariine muginud, et käin aeg-ajalt end peegli ees kontrollimas, kas hakkan juba oranžiks muutuma (seni on vedanud).

Mingi hetk käis Shosh välja idee, et võiksime Keiu ja temaga jõulukaarte teha ja piparkooke küpsetada. See on umbes kõige jõulusem asi ever ja plaan oli aus, aga paraku ei leidnud me ühtegi päeva, mil me kõik samas linnas viibime. Sellele vaatamata mõtlesin, et oleks tore sel aastal paari armsat sõpra välismaal isetehtud jõulukaardiga üllatada (Eesti sõbrad peavad Facebooki sõnumiga leppima... sowwy) ja mõtlesin, et prooviks inspiratsiooniallikana kah selle Pinteresti ära, millest kõik maailma inimesed hiiglama vaimustuses on. Ma ei tea, ma vist ei oska seda ikka õigesti kasutada, või siis ma ei suutnud tuvastada, kuidas see erineb niisama Google'ist, aga üht-teist siiski leidsin ja nii veetsin ühel ammusel reede õhtupoolikul (1,5 nädalat tagasi) üle kolme tunni kaarte meisterdades ja jõulumussi kuulates. Küünlad põlesid ja piparkooke ja mandakaid oli lademetes, väga romantisch värk oli. Algselt oli plaan teha neli kaarti, aga kuna üks kukkus häbitult koledalt välja, seega otsustasin seda mitte lõpuni teha ja keskendusin ülejäänutele. Kuidas on võimalik kolme kaarti kolm tundi teha? Noh, lumehelveste heegeldamine võtab oma aja ja... ega ma tegelikult ise ka ei tea, miks nii kaua läks, aga ma olen enda üle võrdlemisi uhke, sest kolm tundi ühele (mittekohustuslikule) tegevusele kulutada on minu puhul üsna suur püsivuse näitamine. Kurb on aga see, et pärast kaartide valmimist võttis mul veel nädal aega, et nende kirjutamise ja saatmiseni jõuda, seega üsna kindlasti nad õigeks ajaks kohale ei jõua.

Aga nüüd mul on paras paanika, sest jõulud on effing JÄRGMISEL nädalal ja mul on pooled jõulukingid pooleli ja pooled üldse puudu.



No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....