Sunday, August 3, 2014

Riia lennujaam - ole nüüd!

Täna me ärkasime vara. Nii vara, et olime juba tükk aega Läti poole teel olnud, kui päike kõige romantilisemal kombel tõusis. Ja magama läksime hilja, sest telekast tuli Harry Potter. Aga vaatamata asjaoludele ma siiski magasin, sest sel hetkel kui ema mind pool viis üles ajama tuli, vaidlesin temaga parajasti unenäos selle üle, kas ma võin ujuma minna või mitte. Noh, mingi neli tundi sai ikka magatud, aga tundub, nagu ma oleksin maganud hirmus kaua, sest und mul praegu küll ei ole, aga vast saab ikka lennukis magada, sest kümme tundi on.. päris palju. Vaadates aga laste arvu, kes koos minuga siin lendu ootavad, ei tundu magamine küll väga tõenäoline...
Igatahes jõudsime me lennujaama umbes kolmveerand seitse, ehk siis kolm tundi enne õhkutõusu. Kogu pissimine ja kohvri kiletamine (nii palju siis mu rõõmust et Bruuno kirju on, mitte midagi pole näha selle rohelise kile alt) ja check-in, kus ka pommikoer Rex mind üle nuusutas, ja turvakontroll (kus ma siiski ei pidanud oma elektroonikat sisse lülitama, kuigi Ussi lendajatelt pidavat seda nõutama) võttis kokku peaaegu tunni. "Pole hullu, lennujaamas on ju nii palju teha," mõtlesin ma. Riia lennujaamas olevat Victoria's secret ja see teine pood, mida Eestis pole ja üldse, Riias on ju pehmed toolid ja hunnik kohvikuid jne jne, eks? VALE! Kui sa lendad viisaga, siis ei ole sul MIDAGI. On üks pisike hallide seintega umberik metallist toolidega, mõned WCd, üks tax free poeke, üks suveniiripoeke ja üks tilluke kohvik, mis kusjuures on kõik suletud. Ja siis on kamp lätlasi, kes kõik oma telefonide kõlaritest halba muusikat kuulavad. Äge! Vähemalt tundub siin wifi signaal olevat tugevam kui seal "normaalsetesse" kohtadesse lendajate alal ja pistikuid jagub ka. Aga ma olen näljane! Ja ma tahan vett! Olge nüüd!
Ei hakanudki dramaatiliselt nutma, muide. Olen enda üle väga uhke. Samas ma olin kaks viimast päeva juba dramaatiline ette ära. Ja noh, ega ma sõtta ei lähe. Ja ma tulen nagu... kohe tagasi.
Ahjaa, ja mu lennuk maandus umbes pool tundi tagasi, tundus ilus ja läikiv. Ja ma saan akna alla istuda! Jess.
Lisaksin siia alla pildi oma usavärvilistest küüntest, New Yorgi raamatust ja Sir Cookie Jr-st, aga ma istun turvakaamera all ja siin ei tohi pilti teha...
Tund aega on boardinguni, ilmselt jõuan üheksa postitust veel teha :D

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....