Wednesday, August 17, 2016

Halva karma päev

Täna on küll üks nendest päevadest, mil ma enesele lausa ohtlik olen. Päeva alustuseks lõhkusin ära vanaema konjakiklaasi. Okei, ikka juhtub, eks. Natuke pärast seda lükkasin ühte taldrikut natuke liiga jõuliselt nõudekappi ja lõin teisest taldrikust killu välja. Noh, killud pidavat õnne tooma. Lõuna süües tundsin, et midagi justkui krõmpsub hamba all ja kuna ma ise selle toidu tegin ja sinna kohe kindlasti midagi krõmpsuvat ei pannud, siis ainus järeldus oli, et sõin selle klaasipuru kenasti ära ka, mille ma ennist taldriku küljest lahti lõin. Vahva! Trennis lõin oma pöidla kahe viiekilose ketta vahele, nii et pöidlaots on siiani lilla ja valus ja kui koju jõudsin, avastasin kõige tipuks, et käsi on ka verine. Mul isegi pole aimu, kust see veel tuli.

Õnneks suutsin kuidagi õhtusöögi ilma enesele hapet näkku viskamata ära teha ja ülejäänud õhtu plaan on end kõige pehmema teki sisse keerata ja Harry Potterit lugeda.

Aga muide, ega see HP lugeminegi ohutu pole. Paar ööd tagasi ärkasin täielikus paanikas selle peale, et mu õde ütles, et Voldemort tuleb mulle koos Bellatrixi ja Narcissaga järele. Vahtisin hirmunult pimedas toas ringi ja mõtlesin, et mida teha. Tuleb põgeneda, ilmselge! Aga kuidas? Voldemort oskab lennata, seega tema tuleb ilmselt akna kaudu, samas ega ma ju neljandalt korruselt akna kaudu nagunii põgeneda ei üritaks (hea, et mul unes niigi palju oidu peas on). Seega tuleb minna trepist. Hakkasin juba voodist välja ronima, kui jäin mõtlema, et kas peaksin lihtsalt alukate väel välja jooksma või peaksin ennast riidesse panema. Kas ma raiskaksin liialt aega? Ja mida selga panna? Lõpuks otsustasin, et mustad retuusid ja valge kampsuni. Aga retuuside jalga panemine võtab nii palju aega. Kas ma saan veel koju tagasi tulla? Kui ei, kas siis oleks mõistlik mu uus megakallis sülearvuti kaasa võtta? Kas ma peaksin ka võtma laaduri või saab selle uue osta? Mis siis, kui see põgenemise käigus maha kukub? Okei, arvuti võib kukkuda, see oli kodulehel kirjas, aga laadur? Kust ma seda teada saan? Kas ma peaksin guugeldama? Kas see raiskab liialt aega? Kus mu telefon üldse on? Tegelikult peaks põgenema. Aga kas peaks riidesse panema? Ja mida ma siis selga panen??? Olgu öeldud, et terve selle mõttetegevuse käigus olin ma küll tehniliselt üleval (st istusin voodi serval ja sain aru, et olen oma toas), aga ma ei saanud aru, et see on tegelikult uni ja Voldemort EI TULE mulle tegelikult järele. Lõpuks hakkas mul külm ja otsustasin, et pohhyolo, ma olen nii palju aega raisanud, et ei saaks enam nagunii põgenema ja sama hästi võin ma neid oodata voodis, kus on vähemalt soe. Ja alles hommikul mõistsin, et see oli vaid uni.

Või kas oli?

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....