Monday, January 4, 2016

Lugu sellest, kuidas Erik Orgu mu peale solvus

Ükskord oli mul igav ja Facebookis viskas pidevalt ette mingit Erik Orgu kuulutust, kus nad lubasid tasuta sulle näidata, milline su "ideaalne" keha välja peaks nägema. Kuna sinna ei pidanud isegi eraldi kontot tegema, vaid sai feissuga sisse logida, siis mõtlesin, et mis seal's ikka, vaataks, mis nad mulle näitavad. Eeldasin, et kui ma pärast mingit toitumiskava ei osta, siis asi nii jääbki.
Panin oma pikkuse ja kaalu sisse ja mulle näidati siis pilti minust praegu ja sellest, milline ma peaksin välja nägema. Tuli välja, et peaksin nägema välja täpselt samasugune nagu praegu, aga natuke lühem ja paksem, ehk siis nende arvutuste kohaselt peaksin kuus kilo rohkem kaaluma.
Jätsin asja sinnapaika, kuniks mulle hakkasid neilt mingid e-kirjad tulema ja kuna mulle tuleb postkasti lihtsalt USKUMATULT palju jama, siis vajutasin sellele nupule, et ei soovi neilt enam kirju saada. 
Mõnda aega oli vaikne, aga eile õhtul sain sealt jälle kirja, et uus aasta on käes ja mul on aeg kuus kilo juurde võtta, nagu soovisin. Vajutasin siis uuesti, et ei taha neid kirju enam ja mind suunati lehele, kus mulle kuvati sõnum "Tore on! Sa ei kuule meist enam kunagi." Nagu wtf? Milleks on vaja asju üledramatiseerida? Mis sai vanast heast "Olete meililistist kustutatud" või veits klammerduvast "Eemaldasime teid listist, palun loetlege kõik põhjused, miks te neid kirju saada ei taha" vms. 
Mul on veel mõned tellimused, mida ma iial läbi ei loe ja automaatselt loetuks märgin, aga ma ei julgegi nüüd neist loobuda. Äkki ütlen Apothekale, et ei soovi enam neilt pakkumisi saada ja saan vastuseks "Tore on, sa ei väärigi meie tähelepanu, me loodame, et sa ei leia õigel hetkel kõige soodsamat ravimit ja KÄRVAD ära" või midagi.

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....