Monday, January 4, 2016

Eelmine aasta piltides

Kuigi ma võtsin oma eelmise aasta juba jutuga pääääris põhjalikult kokku, siis ikkagi tahaks seda kuidagi piltides ka kajastada. Enne aasta lõppu levisid feissus kollaažid, mille inimesed olid teinud oma möödunud aasta üheksast kõige eredamast hetkest. Ma ei hakanud kollaaži tegema, aga valisin ka suure vaevaga eelmisest aastast üheksa pilti välja. Mina ei tea, miks neid just üheksa peab olema, aga samas kui ma ennast ei piiraks, lisaksin siia umbes kõik 8000 pilti, mille eelmisel aastal tegin. Lihtne see ülesanne igatahes polnud, seda võin öelda.

Seega, eelmisel aastal ma...
...õppisin Austria Alpides suusatama

...käisin ägedate tüdrukutega Stockholmi kruiisil

 ...lõpetasin ülikooli ja kohtusin presidendiga

...veetsin palju imelist aega Treimanis ja tutvusin Charlottega

...külastasin Saksamaal Teresat ja Sebastianit


...mängisin Teresaga Eestis turisti

...saatsin Keiu mehele

...käisin Oktoberfestil


 ...tähistasin Viinis oma sünnipäeva

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....