Thursday, March 24, 2016

Pilguheit minevikku


Sorisin Barbarale sünnipäevaks pilte ostes oma välise kõvaketta pildikaustas, kus on mu pildid umbes 2006. aastast alates ja leidsin selle video minust ja Keiust, mis on väidetavalt tehtud Barbara 18. sünnipäeval. Mina olen seal siis 18- ja Keiu 17-aastane.

Minu arust on see nii hüsteeriliselt naljakas lihtsalt. Esiteks, vaadake kui noor ma olen (Keiu ei muutu iial). Teiseks, vaadake kui on point mu kulmud olid. Kolmandaks pööraksin tähelepanu oma sinisele tukale, mis tegelikult on küll pigem roheline, sest mu alumised juuksed olid eelnevalt korduvalt eeee... uriinikollaseks blondeeritud (üldsegi peaks tegema postituse mu juuksestiilidest läbi aegade, seal oleks nii mõndagi näidata. Oleks vaid aega ka). Neljandaks, ja see on väga oluline, misasja ma OMETI seal räägin? Ja viiendaks, ning see on veelgi olulisem, MIDA me seal teeme?

Edit: näib, et üleslaadimine keeras selle video (muidu nii suurepärase) kvaliteedi metsa, seega ei paista sealt eriti välja ei mu kulmud ega mu soeng. Lisan siis ühe pildi kah, mille me samal õhtul tegime (kuigi seal ei ole mu kulmud üldse nii on point).

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....