Thursday, September 10, 2015

This summer's adventure part 2: Estonia 3/3

Selle seikluse viimane osa (mis lõppes rohkem kui kaks nädalat tagasi... küll ma olen laisk) möödus Haapsalus ja Saaremaal. Pikka juttu ei tule, palju pilte tuleb.

We spent the last part of this trip in Haapsalu and on the Saaremaa island. I'm gonna have to let the pictures do the talking for the most part, because I'm hopelessly late with everything (which also includes writing obviously, since we got back more than two weeks ago) and stuff is happening and.. well, yeah, here it is:


 Haapsalus polnud ma käinud umbes sellest ajast, kui ma neljane oli. Linn on täpselt sama armas kui ma eeldasin, toit veel parem ja meie ööbimiskoht superluks, aga Teresa ütles selle kohta üsna tabavalt, et see on ideaalne koht romantiliseks nädalalõpuks, sest kui linnas on jalutuskäik tehtud ja õhtusöök söödud, siis ainus koht, mis pärast kella kümmet veel avatud on, on su oma hotellituba... kui te mõistate, mida ma sellega öelda tahan ;) (okei, bowling on ka, kui romantika viltu veab).

Haapsalu was just as cute as I thought it would be, but like Teresa said, it's mainly the perfect place for a romantic weekend getaway, meaning that after you've toured the town and had (really awesome) food, the only thing open after 10 AM is your hotel room... if you know what I mean ;)



 Ma arvan, et see on mu kõige lemmikum usie meist.

This must be my most favorite usie of us!
 Mul läks täitsa meelest, et meil Eestis jääkarud elavad.

Totes forgot we have polar bears in Estonia.

 Haapsalus olime neljapäeval ja reede hommikul pärast sööki asusime Saaremaa poole teele. Aga ma peaks siiski mainima, mida ma reede hommikul tegin. Leppisime kokku, et ärkame üheksast, aga mul oli enne poolt kaheksat juba uni läinud mis läinud, seega tegin spontaanse otsuse tossud kohvrist välja otsida ja jooksma minna. Jooksma! Mina! HOMMIKUL! Ühesõnaga jooksin umbes seitsmekilomeetrise ringi pm ümber Haapsalu ja see oli imeline. Oli nii vaikne ja päikseline ja jahe ja meri oli nagu klaas... Aga ikkagi. Ma arvan, et see on liigsest Kristeli blogi lugemisest :D

Friday morning we said good-bye to Haapsalu and took the ferry to Saaremaa, where we stayed nearly three days (little advice - always buy your ferry tickets as in advance as you possibly can, because the earliest ferry we could take back on Sunday left at 11 AM, which meant we had waaaaay too much time there).
 We were on a boat!
 Muhul käisime läbi jaanalinnufarmist, kus on lisaks jaanalindudele ka nüüd sebrad, kängurud ja loomulikult alpakad.

We stopped by an ostrich farm, where we also saw kangaroos, zebras, ponies and of course alpacas.





 "You come here often?"

 Saaremaal tutvustasin Teresale lõpuks ka Hesburgerit. Muidu oleks kogu kogemus ju poolikuks jäänud!

Teresa's first Hesburger burger. So proud!



 Kuna Teresa polnud kunagi varem näinud kuidas päike merre loojub, pakkisime laupäeva õhtul piknikuvärki kaasa ja otsisime endale ühe ranna, kus me vaatasime vist küll kõige eepilisemat päikseloojangut, mida ma oma elus näinud olen. Ühel hetkel, kui selja tagant tõusis kuu ja mingi tohutu linnuparv tiibade sahinal madalalt üle mere lendas, samal aja kui taevas järjest roosamaks läks, oli küll selline tunne, et okei okei, loodus, sa oled ilus, lõpeta nüüd see eputamine ära.

Saturday night we packed some food and found ourselves a place to watch how the sun sets into the sea. I've seen it a thousand times, but I don't thing I've seen one quite so epic. At some point it just felt like, okay, nature, you're gorgeous, now stop showing off. It was magical.








 Kaali meteorite crater
 Leidsime Saaremaal keset metsi ühe 50 m kõrguse torni, mille otsast tundus, nagu saare peal midagi muud kui metsa ei eksisteerikski.

The view from that tower made it seem as if there was nothing but forest on the island.


 Ma niisama äss olemas.


My Mickey sweater was just too 'dope' not to take a picture


 Panga pangalt saime suitsukala ka.

After hours and hours of searching we managed to find some smoked fish, so dinner was served...
 Ja vahukomme sai ka grillitud

...followed by some marshmallows (the fire went out quite quickly, so we only managed to properly prepare a few)


Pühapäeva õhtul jäi meil nii palju aega üle, et käisime Sõrve säärel lutsu viskamas.

We had A LOT of time left Sunday night...
 Teresa on the Southernmost tip of the island
 Aga kui praamile tagasi sõitsime, oli vaade päris priima.

The view was not too shabby when we were driving back to the harbor.

Ja vot selline ta oligi. Praegu toimub hirmus palju asju korraga, millest kirjutamiseks mul aega ei ole, nii et järgmine postitus tuleb ilmselt juba jälle teisest riigist ja teisest ajavööndist.

So this was it. As I said, stuff is happening right now (a lot of stuff), so I will most probably write the next post next week... when I will be in another country once again, but this time for a little longer than a few weeks. 

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....