Sunday, September 20, 2015

Praised be

Oh, vennad ja õed, pärast vaid tunnikest jamamist absoluutselt kõigi mulle kättesaadavate maksesüsteemidega, millest kõik mind ühel või teisel moel alt vedasid, sain lõpuks oma talvised lennupiletid ostetud! Minu jalg puudutab kõigi eelduste kohaselt Maarjamaa pinda 21. detsembri südaööl, nii et paluks siis lillede ja õhupallidega lennujaamas vastas olla. Mind saab näha ja näpuga katsuda 6. jaanuari hommikupoolikuni.

Muide, ma olin väga vapper väike vedur täna! Ärkasin 6.25 ja kõndisin täitsa ise bussipeatusesse, ei eksinud ära, suutsin õigesse kohta bussipileti osta, õiges linnas maha minna ja endale tunniks ajaks tegevust leida ilma ära külmumata (sest mu keelekursus algab nii lollil ajal, et ma pean minema seitsmese bussiga, mis tähendab, et ma jõuan tund aega varem kohale), siis leida üles õige maja ja õige grupi, kusjuures ma alguses ehmatasin täiega ära, sest ma ei saanud MITTE SÕNAGI aru, mida inimesed rääkisid, AGA kui asi lõpuks lahti läks, siis ma lihtsalt täiega ÄSSASIN seal kursusel ja olin kõigist kõige targem (ilmselgelt, kuna selgus, et ma võtan sama taseme kursust nüüd neljandat korda. Jep) ja siis leidsin üles bussipeatuse, õige bussi, ostsin õigesse kohta pileti - ei läinud õiges kohas maha, vaid sõitsin kogemata järgmisesse linna ja pidin tagasi kõndima - ronisin oma navigatsiooniäpi abil kõige järsematest küngastest üles ning jõudsin õigesse naabruskonda, aga sattusin veidi paanikasse, sest kõik fäänsid majad nägid ühesugused välja, kuid suutsin lõpuks ikkagi õige maja tuvastada ja veetsin mitu head tundi siin hiiglaslikus majas ihuüksinda. Suurema osa sellest ajast vaatasin rõdu peal Ally McBeali, sest ma avastasin oma riidekapist kõikide osade DVD-d, ja üritasin endale lennupileteid osta.
Lisaks kõigele sellele suurele edule leidsin ka keelekursuselt endale sõbra. Mu standardid uutele sõpradele on tõeliselt alla läinud: mu uue sõbra kasuks räägib see, et ta on ka au pair, tal pole ühtegi teist sõpra, ta naeratas mulle ja kõige tipuks ainus tüdruk peale minu sellel kursusel - peale meie on umbes kümme noormeest. Aga sõber on sõber ja ei saa pirtsutada! 1. oktoobril tuleb Sebastian ka Salzburgi. Täiega ootan juba!

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....