Saturday, August 2, 2014

Uskumatu!

Homme samal ajal peaksin ma juba vaikselt hakkama Atlandi kohale jõudma. See on nii veider. Umbes oktoobrist alates olen ma neid asju ajanud ja teinud igasuguseid teste ja esitanud avaldusi ja saatnud kirju ja vaielnud ka kakelnud ja kurvastanud, et inimesed mind ignovad või rõõmustanud, et nad on nii fantastiliselt vahvad, aga kogu selle aja kujutasin vist ette, et teen seda kõike kellelegi teisele. Et 3. augustil kell 9.40 ei olegi see MINA, kes Riiast New Yorgi lennukile astub ja kõigile oma tuttavatele "detsembris näeme!" hõikab. Nii veider.
Kohver on koos ja kaalub umbes 21 kilo (või 51 kilo, kodukaaluga on seda suhteliselt raske täpselt mõõta). Käsipagas on kah enam-vähem, aga millegipärast vedeleb igal pool ikka veel asju, mis peaksid kuhugi kuuluma, aga keegi ei tea kuhu. Maganud ma pole juba mõnda aega, aga hakkan jõudma sellesse etappi, et olen üleväsimusest iseäranis ergas.
Natuke veel ja sellest blogist saabki reaalne reisiblogi! Piltidega ja puha! Uskumatu!

Aa, ja kuna ma lähen üksi, siis saab mu instast küll üks lõputu selfiede paraad, aga sellegipoolest, kui keegi peaks tahtma näha, kuidas ma kuni Charlestoni jõudmiseni endast iga päev pildi teen ja selle netti üles riputan (esitasin endale säärase väljakutse), siis võite mind instagramis jälitada, mu kasutajanimi on krisiinsta, ma ei tea, @krisiinsta või #krisiinsta või mis te vajutama peate, et mind leida. Need pildid peaks iseenesest siia blogi kõrvale ka ilmuma, kuigi see näeb häbitult kole välja seal. A mis siis!

Aa, ja mu kaks peamist eesmärki USAs on:

  • mitte minna paksuks
  • mitte osta Apple'i tooteid

Jõuludeni!

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....