Friday, August 29, 2014

Kõik, mis siiani tehtud

Ma peaksin muidugi jälle lugema, aga patustan siiski ja teen päevade kaupa väikese ülevaate, mis me siiani teinud oleme, sest muidu ma unustan ja ma tahan mäletada!


  1. Neljapäev, 14. august jõudsin ma siia ja ei teinud midagi, sest kedagi polnud veel siin. Magama läksin sellele vaatama pool üks.
  2. Reedel käisime rahvusvahelistega ülikooli kohvikus õhtust söömas ja kaheteist ajal jõudis kohale Teresa. Rääkisime üheni öösel juttu.
  3. Laupäeval käisime Astridi ja Teresa (vist) semudega õhtust söömas ja Waterfronti pargis. Magama jõudsime poole ühe ajal.
  4. Pühapäeval toimus "pidu", kus sai "süüa", nagu me armastame öelda. See oli siis see esmakursuslastele mõeldud pidu ülikooli korvpallihallis. Pärast seda läksime peahoone parki teiste rahvusvahelistega tutvuma ja olime seal südaööni.
  5. Esmaspäeval käisime väiksema rahvusvaheliste seltskonnaga ühes õllekas istumas (mina õlut ei joonud, jumal tänatud, sellise jubeduse eest palju raha maksta oleks eriti nukker olnud) ja läksime "varem" koju, st natuke pärast südaööd.
  6. Teisipäeval käisime esimest korda rahvusvahelistega sushit söömas, aga kuna me läksime sinna nii hilja ja ootasime tunnikese lauda ja siis veel tunnikese sushisid, saime süüa alles üheteistkümnest. Pärast sattusime Teresaga naltsisoone peale ja naersime poole kaheni.
  7. Kolmapäeval käisime elava muusikaga baaris nimega Republic, jõime täiega head veini ja loomulikult ei läinud üheteist ajal sealt ära minnes koju, vaid hoopis Waterfronti parki ja hüppasime purskkaevu. Südaöö oli ammu möödas, kui koju jõudsime.
  8. Neljapäeviti on kohas nimega Mynt valik jooke ühe dollariga. See oli väga pöörane õhtu. KÕIK olid väga purjus (kui sa ikka saad viinakokteili ühe dollari eest, kus viina ja mahla on pooleks, siis pole imestada) ja tantsisid läbi öö, kuni pidu kella kahest ära lõppes. Magama läksime vist pool kolm ja järgmisel hommikul olid kõik ikka veel suhteliselt purjus.
  9. Reedel pidasime Itaalia poisi Steffano 21. sünnipäeva tema valitud burksikohas ja teised läksid sealt veel mingisse toredasse kohta edasi, aga kuna ma olin nii väsinud, siis tulin koju tagasi... ja rääkisin poole üheni Astridiga juttu, sest teda ei lastud sisse.
  10. Laupäeval toimus ühe kohaliku tüdruku juures korteripidu (punaste topsidega!), pärast mida osad läksid jälle kuhugi edasi, aga ma tundsin ennast selleks ajaks juba, nagu kõnniksin unes, nii et ma otsustasin koju minna. Thomasel oli halb olla, nii et me läksime koos... ja lobisesime lõpuks südaööni koridoris väga elulistel teemadel.
  11. Pühapäeval vaatasime rahvusvahelistega nädala jooksul tehtud pilte ja naersime nii, et pisarad silmis. See kestis umbes kümneni ja ma ausalt ei mäleta, mida me pärast seda tegime, aga magama läksime ikka pärast südaööd.
  12. Esmaspäeval mõtlesime, et võtame vabalt ja ei tee midagi, aga siis läksime Sebastianiga burksi sööma ja pärast istusin brasiillastega südaööni köögis ja rääkisin juttu (sellest ma juba kirjutasin).
  13. Teisipäeval käisime jälle sushit söömas ja siis ookeani ääres (sellest ma ka kirjutasin).
  14. Kolmapäeval tegime Asakole üllatust ja siis pidime siia tagasi tulema, et oma toakaaslaste ja boksikaaslaste lepingud allkirjastada (ma tean :D) ja siis hakkasime tüdrukutega plaane tegema, millal kuhu minna, aga ma olin voodis kümme minutit ENNE südaööd! Noh, magama jäin ühe ajal, aga siiski!
  15. Eile toimus rahvusvaheliste klubis tutvumisõhtu ja siis pärast seda veel tutvumine selle raamatuklubiga, millega ma juulis liitusin (ja siis ära unustasin) ja õhtul mõtlesin et okei, loen natuke ja lähen varem magama (haha) ja kui ma kella vaatasin oli aeg JÄLLE veerand üks. Aa, käisin ka Waterfronti pargis ja seal oli niiiii palju delfiine! Ja nad hüppasid! Vaimustav.
Täna toimub ühe Ameeriklase Benjamini majas pidu, kuhu kõik viivad oma "kohalikku" toitu ja kuulavad erinevate maade muusikat ja on muidu muhedad. Homme läheme võib-olla geibaari, võib-olla mitte, kes teab. Aga ma ei tunne enam väsimust! Ehk sellepärast, et ma tunnen ainult külma, kuna meil parandati kliimaseade ära ja nüüd on tubades püsivalt 17-18 kraadi.

1 comment:

  1. Kallis Kris! Palju õnne juubeliks! Saan vaid lisada, et sul on lahe blogi ja ise oled väga huvitav noor inimene. Anu

    ReplyDelete

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....