Thursday, November 5, 2015

Simple Express hoiab värskena!

Esiteks tahaksin öelda, et ma armastan Simple Expressi palavalt - täna näiteks sõitsin Pärnust Tartusse ühe euroga. Ja kuigi selle raha eest ei tohiks nagu midagi ette heita, siis ma pean siiski mainima, et ma EI SAA aru, mis häda neil on oma sõitjaid surnuks külmetada. Juba kolmas kord puhus mulle terve tee akna äärest mingit jääkülma õhku pähe, nii et ma pidin omale salli järjest tihedamini ja tihedamini ümber pea kerima ja sellele lisaks oli täna ka bussi katuseluuk lahti. Novembris! Samas teevad need jäised temperatuurid bussis kohalejõudmise alati nii rõõmsaks sündmuseks, sest lõpuks ometi saab õue sooja. Novembris!

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....