Monday, November 23, 2015

Miks ma armastan novembrit

Ma tean, et see on pime ja külm ja kole, aga ma ei saa sinna midagi teha, ma täiega armastan novembrit! Oluliselt rohkem kui näiteks oktoobrit, veebruari ja märtsi. Olgu, ma pole päris erapooletu, sest novembris on mu sünnipäev, aga lisaks on see minu jaoks ideaalne patareide laadimise aeg, kus enamjaolt on pime ja porine ja tuuline ja lund veel ei ole ja päikest ka eriti mitte, aga siis saab ilma süümepiinadeta toas olla, küünlaid põletada, jõulutuled välja otsida, teed juua ja MANDARIINE süüa. Mul on vist tekkinud juba kerge mandariinimürgitus, sest juba teist päeva järjest tahtsid nad mul trennis tuldud teed pidi uuesti välja lipsata, aga see mind ei heiduta. Pean saama mandariine muidu suren!
Pühapäeval kulutasin oma viimaseid eurosid Rimis jõuluasjade vahekäigus ja tulin koju ühe sätendava hõbedase küünlaaluse, hõbedase küünla ja hõbedaste pärlitega tuledega. Jah, sellel talvel tõmbab mind täiega hõbedase poole. Loodetavasti on mu suur hõbedane küünal normaalsem kui mu kaks väikest, mis vaevu poole peale põlesid ja siis ära kustusid. Aga noh, jälle põhjust jääküünalt teha muidugi!
Panin ostetud asjadest töölauale kokku sellise kaunistuse:

Nüüd ainult istun ja ootan, et pimedaks läheks! Õnneks ei pea kaua ootama, sest on november.

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....