Wednesday, December 5, 2018

Kolimiskroonikad - video

Nonii, nüüdseks oleme oma uues kodus elanud poolteist nädalat ja lõpuks sain mahti kokku lükata need neli väikest videot, mida ma meie kolimise erinevatest etappidest filmisime. On ulmeline, kui palju aega enda sisse seadmine võib võtta, eriti kui töö ja külalised võtavad oma osa ja ERITI, kui iga jumala päev Decoras käia (tegelikult valetan, meil on praegu võõrutusravil käimas ja me pole tegelikult juba kaks päeva Decoras käinud) ja kullereid vastu võtta (okei, suure osa kulleritest pidi vastu võtma meie alumine naaber, kuna meie fono helises tema poes, aga õnneks K jõudis temaga enne sõbraks saada ja me saime ikka oma asjad kätte).

Esimese hommikusöögi vaade

Vahepeal on meie täiesti tühjast korterist saanud... endiselt üsna tühi korter. Kui Tartust ära kolides tundus, et meie asjadel lihtsalt ei tule lõppu ja me oleme endale hullumeelselt palju kraami kokku ajanud, siis siin korteris hajusid need kõik kuidagi väga kenasti ära. Okei, me lükkasime kõik üleliigsed asjad lihtsalt teise magamistuppa ja panime ukse kinni. Õnneks liiga kaua me oma asjatus korteris kaja kuulata ei saa, sest noh, kullerid.


Tellitud mööblist on praeguseks kohal kiiktool, suur põrandalamp, esikukapp, mõned toolid ja tegelikult ka voodi, mis oma kuues kastis kokkupanekut ootab. Ja loomulikult ka pesumasin, mille trepist üles saamiseks pidime abivägesid kutsuma. Veel oleme ostnud ära panipaiga sisu ja kuna nüüd on loodetavasti mõneks ajaks puurimisega kõik, siis loodetavasti saame selle ka ära sisustatud.

Tubli pesumasinake


Kõige teravamat puudust tunneme muidugi nendest asjadest, mida meile veel jõudnud ei ole, ehk siis söögilauast ja diivanist. Ilma lauata läheb jõulude ajal küll päris huvitavaks, sest khm, 20 inimest ja null lauda... see pole just kõige lõbusam matemaatika.

Esimene Tartu-päev on ka tehtud ja ma ütleks, et läks üsna edukalt, põhimõtteliselt nii kõik Tartutegevused kui vajalikud tööasjad said tehtud. Täna katsetab K oma esimest päeva ühiskontoris ja mina töötan uhkes üksinduses kodus.

Jääme täna koju


Ahjaa, mõned jõulukaunistused saime ka üles ja esimesed ööseks jäänud külalised on ka võõrustatud. Aga üldiselt ma lihtsalt käin  ringi ja mõtlen, KUI hea siin olla on. No nii hubane ja mõnus, et hakka või NUTMA. Päriselt, ma ei jõua ära oodata, et ma saaks siin veel elada. Mis on veider tahtmine, aga mis sa teed ära :D

 Jumalast ise tegin pärja. Isegi ise varastasin kuuseoksad

Ja lõppu siis video kah

1 comment:

  1. Ta ei peatu kunagi hämmastama kõiki, kes tema abi otsivad. Ta on vaieldamatult parim oma võimsate loitsudega. Ma tänan teid nii väga, et taastasite minu suhte pärast 5-kuulist lahutust endise sõbrannaga. Lord Zakuza on suur ja võimas loitsimeister, keda ma usaldan. Isegi selles hiljutises kogu maailmas aset leidnud pandeemiakriisis suutis lord Zakuza 48 tunni jooksul oma endise tüdruksõbra oma võimsa loitsuga tagasi tuua, pärast seda, kui maksin ettemaksu 370 eurot, et omandada vajalikud asjad, et õigekiri minu jaoks korda teha ja pärast seda ta lõpetas loitsu ettevalmistamise, tuli mu endine tüdruksõber minu juurde tagasi 48 tunni jooksul ja täna oleme lihtsalt iseenda jaoks parimad. Lord Zakuzaga saate suhelda / abielluda abistades tema e-posti aadressil: ( lordzakuza7@gmail.com ) või WhatsApp-telefonil +17405739483.

    ReplyDelete

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....