Wednesday, November 14, 2018

Minu unistuste sünnipäev

Võiks vist öelda, et aastate jooksul on mu sünnipäeva tähistamiste ampluaa olnud üsna lai. Mul on olnud ülimalt ameerikalik sünnipäev 20 inimese ja hiiglaslike õhupallidega, riigist põgenemise sünnipäevad Viinis ja Budapestis (kas ma tõepoolest ei kirjutanudki meie Budapestis käigust? Kui häbitu minust!), on olnud low-key sünnipäevi sushi ja lauamängudega ja eriti low-key sünnipäevi lihtsalt Werneri koogitükiga.

Aga sellel aastal ma tundsin, et on aeg millekski suuremaks. Mitte külaliste arvu poolest suuremaks (õnneliku juhuse tõttu tunnen ma täpselt nii palju inimesi, et nad kõik mahuvad meie diivanile ära), aga korralduse mõttes suuremaks. Niisiis kulus mu selle aasta peo planeerimise peale enam-vähem kolm kuud. Sinna sisse jäi Hiinast mandi tellimine, Pinteresti selgeks õppimine, menüü koostamine ja muu säärane.

Siis kui Hiinast asjad kohale jõudsid. Ah kui noor ja ilus ma olin...

Ühtlasi tundus mulle, et on viimane aeg korraldada Harry Potteri teemaline pidu. Esiteks kuna sellel aastal on Harry kuidagi eriti teemas püsinud ja teiseks selleks puhuks kui juhtumisi on väljastatud mõni määrus (st naine.postimehe artikkel), et kolmekümnendates on teemapeod keelatud ja kolmandaks selleks puhuks, kui ma järgmisel aastal tunnen end äkki nii vanana, et tahan ainult korraldada pidusid, kus me kõik istume koos valgel diivanil, maitseme erinevaid veine - vaadates samal ajal telekast kokkuvõtet nendest veinidest - ja sülitame siis need veinid välja ühte suurde ämbrisse.

Igatahes kulus mul umbes kuuke, et meisterdada õhupallist ja ajalehtedest nõiakatel mitmemahlamögina jaoks, mida Harry Potteri viienda osa joomismängu kõrvale rüübata. Selleks, et kõik ikka mängureegleid lugeda saaksid, jagasin igale külalisele ka ümmargused prillid. Loitsude tarbeks oli igaühele määratud ka võlukepp, mille ma juba augustis Treimanis parajaks lõikasin ja ära koorisin (ja mille ma plaanisin kuldseks värvida, aga totaalselt ei värvinud...). Hiljem mängisime veel "Cards against muggles" mängu ja järgmisel hommikul said ööseks jäänud pühapäeva pannkooke kah.

Mitmemahlamögina katel

Temaatilised koogikesed. Retsepti nimi oli "super moist cupcakes". Ma ütleks, et suht moist olid 

Taustal on mu esimene sünnipäevakink, max tuus Wonder Womani veepudel

Jaa peoseltskond. 
Juhiksin tähelepanu sellele, kui casually K oma võlukepiga lumos-loitsu kasutab ja tule põlema paneb 

Me Matsiga enne KKK võlurite kokkutulekule minemist 

Üllatuskülaline oli Myrtle

Täna aga kostitasin end Meat Marketis lõunaga (vahemärkus - üks ärimees soovis mulle head isu, nii et vaatamata sellele, et ma juba KOLMETEISTKÜMNENDAT korda 17 saan, on mul vist ikka natuke geimi säilinud) ja pooleliitrise tasuta Coffee Ini piparmündi mochaga ning õhtul sööme sushit ja kooki. Mm, sünnipäev...

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....