Wednesday, January 2, 2019

2018. aasta piltides

Kui ma hakkasin eelmise postituse juurde pilte valima, siis selgus, et neid on lihtsalt liiga palju, seega ma usun, et see igas mõttes erakordne aasta väärib eraldi pildipostitust. Niisiis, (mõned) minu eelmise aasta lemmikud!

 See oli kahtlemata üks külmemaid talvesid üle pika aja. 
Vähemalt ma ei mäleta, millal ma viimati Pärnut nii jääs nägin...

Üks eelmise aasta töövõite oli kahtlemata selle fotosessiooni broneerimine. 
Uskumatu, kui mitu kuud võib kuluda pelgalt aja kokku leppimisele!

Käisime esimest korda kassi sünnipäeval ja hüpnotiseerisime ta oma uskumatult elutruude kõrvadega ära

Kevad jõudis õite vara kätte 

Ja suvi ka 

 Mu elu traagika, et see host noxiks ostus. Vähe ei tahaks sinna igal aastal tagasi minna!

Pidime sellel aastal K-ga rääkima jõuluvanale ühe ilusa suvemälestuse ja miskipärast meenus meile mõlemale esimese asjana see päev, kui oli esimene tõeliselt soe ilm Horvaatias ja me ümber poolsaare jalutasime

Laserdiskod promenaadil

Ja viimane päikeseloojang 

Ühest korterist välja kolimine 

Ja teise sisse kolimine 

Ja jaanipäev Treimanis 

Tõeline suvi algas siis, kui sa soolakringel täis puhutud

Need inimtühjad rannapäevad

 Ma arvan, et ma isiklikult sõin sellel suvel küll vähemalt kolm sellist restitäit suitsukala ära

Need varahommikused jooksud/ujumised kuumalaine ajal... 

Ja lambapeoks valmistumine

Ja lambapeo tähistamine



See oli tegelikult üks üsna suvaline spontaanne kontsert. Ma isegi ei mäleta, kes laulis ja millest, aga õhtu ise oli kuidagi nii täiuslik. Nii soe, nii päikseline ja nii kuldne 

Neid pilte vaadates ma mõistsin, KUI palju loomakostüüme ma endale selle suve jooksul selga ajasin

Nii palju kostüüme!

Muinastulede öö veealuse valgustusega

Ja Ruti sünd

Harry Potteri reis

Ja teismelise minu unistuste täitumine

Isegi sügis oli harukordselt täiuslik

Ja kui vihma sadas, oli nii hubane, et hakka või nutma

Kui me jäime esimest korda kahekesi selles korteris, mis on nüüd meie kodu

Ja mu superäge sünnipäev

Lõputu kolimine (jah, see olen mina seal kastis)

Ja esimene hommikusöök omas kodus

Meie maailma kõige nunnum kuuseke

Ja jõulud 

Johniga kohtumine

Aastalõpu sushi

Ja kokteilid

Ja ilutulestik elutoa akna taga

No comments:

Post a Comment

Vana-aasta õhtu blogimeem 2019

1. Mida sa tegid aastal 2019, mida sa varem teinud pole? See aasta oli uute asjade suhtes üsna erakordne. Peamiselt meenuvad viis asja: 1....